אירועים קטנים גדולים מהחיים

28/03/24

החיים רצופים בנקודות מפנה שהן בעלות משמעות מיוחדת, רגעים שאף פעם לא שוכחים, לדוגמה: הפקת תוצר אישי, כמו למשל סרט קולנוע קצר והצגתו לראשונה בפני קהל, נוכחות בהרצאה או מופע שמעצב אתכם, או הנהגת הכנס הראשון הנוגע בתחום עיסוקכם. אלו אבני דרך, במלוא מובן המילה, לכן ראוי למצוא את המקום שיספק את התנאים האידיאליים להפיכתן לחוויה ייחודית, מפנקת עם ערך מוסף שתשאיר לאורחים שלכם טעם של עוד. 

מתחמים מפנקים לשלל שימושים

תכנון אירוע אישי עשוי להיות משימה מפרכת במיוחד: צריך לקחת בחשבון את ההיקף – כמות משתתפים משוערת, ועליו לבסס את הפרמטרים הנוספים, כמו סוג האוכל והכמויות הנדרשות, מספר המושבים, ההפתעות והפינוקים, וכמובן למצוא את המתחם שיספק את התשתית האידיאלית. אקספו תל אביב, מרכז התערוכות והכנסים החשוב ביותר במדינת ישראל, מאפשר לכם להשכיר מגוון אולמות וחללים שיספקו לכם את האמצעים להפיכת האירוע הפרטי שלכם לסיפור הצלחה. 

לרשותכם עומדים מבחר אולמות אשר מאובזרים בציוד טכנולוגי וחדשני הכולל מקרן, מסך ומערכת הגברה משוכללת להצגת סרטוני וידאו, מצגות ושלל עזרים חזותיים הכרחיים לכנס או ההרצאה שלכם. כמו כן, אנו עובדים עם ספקי בטיחות שבחרנו בפינצטה אשר יעמדו לשירותכם ויכינו את תשתיות החשמל במתחם לקראת האירוע שלכם. בנוסף תוכלו להיעזר בשירותי הקייטרינג של אקספו תל אביב ולהעניק לאורחים חוויה קולינרית בלתי נשכחת. 

אולמות כדוגמת C4 ו-C5 מביתן 1 יהיו האופציה המועדפת במידה ותרצו לקיים כנס או הרצאה בעלי אופי אינטימי. הם מורכבים מ-2 אולמות המשתרעים על גבי 262 מ"ר שהם סמוכים זה לזה ומופרדים בחציצה שניתן להסיר ולנצל את כל השטח לשימושכם. כך באחד האולמות תוכלו להניח את הקייטרינג ופינת התרעננות לאורחים, בעוד האירוע המרכזי יתקיים באולם הנוסף. 

מתחם נוסף שישרת אתכם נאמנה בקיום האירוע הפרטי שלכם הוא A2 מביתן 10, הוא משתרע על גבי 211 מ"ר ויכול להכיל עד 228 משתתפים שיהנו מחלל מרווח, איכותי, טכנולוגי ומפנק במיוחד. גם ביתן 2 היוקרתי טומן בחובו מבחר חללים איכותיים ומיוחדים כדוגמת F, G ו-H שתוכלו לאחד ביניהם באמצעות הסרת המחיצה, ולנצל את החלל רחב הידיים לקיום תערוכה או יריד הכולל תוצרים מעשה ידיכם. שלל אולמות האירועים שלנו פועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה, כאשר היום היחיד בו נפסקת הפעילות של אקספו תל אביב לחלוטין, הוא יום כיפור. 

מגדירים מחדש את חווית האירוח

אקספו תל אביב הוא המקום האידיאלי לקיום כנסים, תערוכות והרצאות בסטנדרט בינלאומי מכל הסוגים והגדלים, בשל היותו מתחם ורסטילי, יוקרתי ומפנק אשר ממוקם בלב תל אביב, עיר האורות הישראלית. לכן מספק אינספור אפשרויות להגיע ביעילות ובקלות בתחבורה פרטית או ציבורית, וכן מכיל מבחר מרשים של חללים ומתחמים שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה מסחררת, חוויה בלתי נשכחת.

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן