אקספו ביזנס: חדרי ישיבות להשכרה בסטנדרט הגבוה ביותר

30/10/21

חברות, ארגונים ועצמאיים כבר לא זקוקים למשרד משלהם כדי לקיים פגישות עסקים ולקדם את מוצריהם בפני משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, מכיוון שמכלול תהליכי העבודה עברו למרחב הדיגיטלי: לאינטרנט ולתוכנות כדוגמת הזום או טימס שמגשרות על פערי זמן ומרחק ומאפשרות לקיים פגישה, בזמן אמת עם לקוח שנמצא בצד השני של העולם. למרות זאת בפגישה מבקשים ליצור רושם על הצד השני, לסקרן ולשכנע אותו, ולכן חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה מספקות אלטרנטיבה יוקרתית ומפנקת שמספקת את מיטב הכלים לקיום פגישות מכל הסוגים ולהנות מתנאים מיטביים. 

משנים את סביבת העבודה

היום הצורך במשרד פרטי הולך ופוחת בעיקר מעצם העובדה שהוא גוזל זמן יקר ומשאבים מהארגון או האדם הפרטי שמחזיק בו. יתר על כן, המשרד דורש תחזוקה מתמדת: על הארגון או העצמאי לדאוג שיש בו אינטרנט, חשמל, מיזוג אוויר, השולחנות והכיסאות נקיים ויציבים והחלל מוכן וראוי לאירוח בכל עת, מה גם שהחברה אמונה על הכיבוד ויצירת החוויה בעת קיום פגישת עסקים או ישיבת צוות. 

כאשר עוברים לחדרי ישיבות להשכרה, למעשה משאירים את הדאגות הללו מאחור ומתרכזים אך ורק בתוכן הפגישה ואופן הצגתו – כי ניתן להזמין חדר ישיבות שמכיל את המשאבים הדרושים לקיומה בצורה אידיאלית. ואצלנו באקספו תל אביב – תמצאו את המתחם המושלם שיענה על מכלול הצרכים של חברות ועסקים בכל הגדלים והתחומים: אקספו ביזנס.

6 חדרי ישיבות, אינסוף אפשרויות

אקספו ביזנס הוא מתחם חדרי ישיבות להשכרה מפואר, מרשים, חדשני מתאים למגוון רחב של אירועים ותכנים, כדוגמת אירועי בוטיק, פגישות עיתונאים, פגישות עסקים עם משקיעים מעבר לים, ואפילו הקרנה פרטית של סרט טרם יציאתו לבתי הקולנוע – על אחד ממסכי הטלוויזיה הגדולים המצויים במכלול חדרי הישיבות בשטחו. אקספו ביזנס ממוקם בלב ליבה של תל אביב כך שהוא מאפשר הגעה נוחה ובטוחה מכל קצוות הארץ.

המתחם המלכותי מכיל 6 חדרי ישיבות חדשניים, ורסטיליים, מהפכניים אשר מגדירים מחדש את חווית האירוח ולוקחים אותה לגבהים חדשים, מפתיעים ומרגשים. וכעת כל החללים במתחם מוצעים לכם בהנחה בלעדית עד ה-30.11.21. 

כך אם ברצונכם לקיים פגישת עסקים אינטימית אתם יכולים לשריין לכם בקלות את Prado או Musa לפרק זמן של החל מ-3 שעות ועד ליום עבודה מלא (9 שעות) ובהם משתתפים מטעם החברה יוכלו להציג לראווה את המטרות והתוכניות שלהם בעזרת הציוד הטכנולוגי המתקדם והחדשני ביותר, ליהנות מאווירה מפנקת, מוקפדת ובינלאומית וכך לשמר מערכת יחסים עסקית קיימת או לטפח אחת חדשה. 

לחילופין, אם אתם מתכננים לקיים פגישת עסקים רבת משתתפים או ערב חברה לרווחתם של העובדים, הדרך הראויה ביותר לעשות זאת היא בלאונג' היוקרתי והמפואר שלנו שמספק את התנאים המיטביים להפקת אירוע בלתי נשכח.  

מגשימים את כל החלומות

אקספו תל אביב מספק לחברות, עסקים קטנים, יזמים ומשקיעים חלופה אטרקטיבית למשרד הפרטי: אקספו ביזנס – שמציג את סטנדרט הזהב לחדרי הישיבות להשכרה במרכז שמתוכנן בקפידה עד לפרט הקטן ביותר כדי להבטיח חוויה שאין לה אח ורע. לפיכך, המתחם העצום והיפיפה מציע שפע של שירותים, תנאים ופינוקים בלעדיים שהופכים כל פגישת עסקים, ערב חברה, השקת מוצר או יום עבודה רגיל לאירוע מפואר, בינלאומי, יחיד במינו.

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן