אקספו תל אביב גאה לארח את פסטיגל 2021

24/11/21

הפסטיגל הוא אחד מאירועי התרבות החשובים במדינה, זה המופע שילדים ומבוגרים כאחד מחכים לו בכיליון עיניים לאורך כל השנה. מדי חנוכה הוא מרכז את כל הכוכבים הכי אוהבים על במה אחת ענקית בהפקה מושקעת ומתוכננת היטב. ולאחר ששנה שעברה התקיים במתכונת דיגיטלית, בחנוכה הקרוב הוא שב לצורתו הטבעית במקום שיציג אותו במלוא העוצמה –  אקספו תל אביב. המרכז המוביל לכנסים, אירועים ותערוכות אירח לאורך השנים הופעות ענק מטעם האמנים הגדולים בעולם, וכעת הוא גאה להציג את אירוע הילדים והנוער הגדול של השנה, הפסטיגל. 

המתחם המושלם למשימה

הפסטיגל ידוע כאירוע שההפקה שלו היא גרנדיוזית, מורכבת במהותה – כוללת אפקטים ויזואלים, פעלולים, תלבושות נוצצות, וקאסט משתתפים גדול ומרשים. בהתאם לכך, גם הפסטיגל שיוצא לדרך בחורף הקרוב, "סקיי היי פסטיגל", שהפעם עוסק בקונספט של מלאכים שומרים – צפוי להיות גדול מהחיים. בהתאם לזאת, צוות ההפקה והכוכבים זקוקים לבמה גדולה, איכותית, מפוארת שבה יוכלו להגשים את החזון האמנותי כפי שתוכנן, להציג את המופע במלוא הדרו בצורה מדויקת, מקצועית, ללא רבב.

תמיר דיין, מנכ"ל אקספו: "אקספו תל אביב מארח כבר שנים את הפסטיגל, ומביא לשעריו בתקופה זו של השנה בין עשרות למאות אלפי אנשים שבאים לצפות בהופעות. הפסטיגל מתקיים בביתן 2 בו התקיים האירויזיון ב-2019 ואין זו הפתעה כיוון שהוא מספק את התשתית האידיאלית לקיום הופעות חיות מכל הסוגים וסדרי הגודל: ציוד טכנולוגי ולוגיסטי מהמעלה הראשונה, זמינות ונגישות לקהל הרחב 24/7 364 ימים בשנה, קרבה לאמצעי תחבורה רבים ודרכים ראשיות וחניונים זמינים לאורחים." 

כל אלמנט בביתן מכוון למצוינות

בביתן 2 השמים הם הגבול, שכן המתחם מכיל מספר אולמות וחללים קטנים המיועדים לקיום אירועים, כנסים, הרצאות, ימי עיון. לצד מבואת כניסה שניתן לקיים בה מבחר השקות, מסיבות עיתונאים, ותערוכות ענק. עוד אלמנט מפתיע ומרגש במתחם הוא קומת הגג שאפשר לקיים בה שפע אירועים פרטיים: חתונות, בר מצווה, ימי הולדת אל מול נופי תל אביב הציוריים. 

אך גולת הכותרת היא ללא ספק אולם המליאה, זהו חלל עצום, ורסטילי, מפואר, דמוי קולוסיאום שמעבר לערך האסתטי המשמעותי והפליאה שהוא מעורר בקרב הנוכחים בו – הוא יכול להכיל עד 9,000 משתתפים שמגיעים ליהנות מהמופע הגדול של השנה עם סאונד איכותי, נקודות חשמל ותקשורת שמאפשרות להציג את כל העזרים האומנותיים הנחוצים למופע באופן מיטבי. יחד עם זאת, האולם המפואר בנוי כך שהוא מספק נקודת תצפית טובה על הבמה מכל מקום – כך שהמשתתפים נהנים מהחוויה השלמה, האותנטית. 

הבחירה הטבעית

אקספו תל אביב, המרכז הגדול במדינה לאירועים, כנסים, תערוכות והופעות, הוא הבחירה הדיפולטיבית, הטבעית לאירוח הפסטיגל בשל הניסיון העשיר, המקצועיות, והתשוקה שבאה לידי ביטוי בכל ביתן וכל חלל. גם בחורף הקרוב, כמיטב מסורת ארוכת שנים הוא צפוי לארח את הפסטיגל החדש, "סקיי היי פסטיגל" ולספק לציבור הרחב שבא בשעריו מופע גרנדיוזי, אינטראקטיבי, בינלאומי שישאיר בהם טעם של עוד.

להזמנת כרטיסים למופע הגדול של השנה – לחצו כאן

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן