הפקת אירועי בוטיק

19/11/20

מתחם האפשרויות הבלתי מוגבלות – אקספו תל אביב, פותח את שעריו לאירועי בוטיק ומזמין אתכם להפוך את אירוע הבוטיק שלכם לחוויה בלתי נשכחת. המתחם המפנק, המקצועיות שלנו בתכנון אירועים, הנגישות הגבוהה למתחם ומקומות החנייה הרבים הופכים את אקספו לבחירה המושלמת להפקת אירועי בוטיק בלתי נשכחים.

מה כוללים אירועי בוטיק באקספו?

החוזקה האמיתית של אקספו נעוצה בחללים הדינמיים של המתחם, מה שמאפשר ללקוחותינו לעצב את האירוע שלהם בדיוק כפי שחלמו. הצוות המקצועי שלנו ערך מאות רבות של כנסים, תצוגות אופנה, מסיבות וירידים כך שהניסיון הרב שלנו באירועים מכל הסוגים משרת את קהל לקוחותינו במלואו והופך כל אירוע ואירוע שמתקיים אצלנו לייחודי, אישי ויוצא דופן.

שירות גדול לאירועים קטנים

השירות שלנו לא נעצר רק באירועים הגדולים ולכן העוצמה האדירה של מתחם האירועים אקספו תל אביב עומדת לרשות לקוחותינו החל משלב תכנון האירוע, דרך תפעול האירוע עצמו ועד לסיומו, כך שכל אירוע, קטן כגדול, זוכה למענה מלא ומקיף.

מדיה

האולמות שלנו מאובזרים בציוד החדשני ביותר וכוללים מקרנים, מערכות הגברה ותאורה איכותיות וכמובן אמצעי מחשוב מתקדם שמאפשרים להציג מצגות ולנגן קטעי וידאו מכל סוג.

קייטרינג

יש שיאמרו שהאוכל הוא החלק החשוב ביותר באירוע ולכן אנחנו עובדים אך ורק עם חברות קייטרינג מובילות בתחומן כך שנוכל להציע תפריטים מגוונים ממטבחים שונים מכל רחבי העולם.

ליווי אישי

כדי לשפר את התקשורת ביננו לבין קהל לקוחותינו באופן שיאפשר לנו לענות על כל צורך ובקשה מיידית, יתלווה לאירוע מנהל אירוע אשר יתרכז רק בו, כך שכל בקשה או צורך ייענו במלואם על המקום, ללא עיכובים מיותרים.

אילו אירועי בוטיק ניתן לקיים במתחם אקספו?

החללים הרבים במתחם שלנו מאפשרים גמישות ודינמיות הן בתכנון האירוע והן בעלויות.
בחירת אולם נכון לאירוע היא קריטית מכיוון שאולם גדול מדי לאירוע קטן עלול ליצור אווירה קרה ומנוכרת בגלל המרחב הרב ואילו אולם קטן מדי לאירוע גדול עלול ליצור חוויה לא נעימה של צפיפות ומחנק.
זו הסיבה שאנחנו באקספו תל אביב מציעים ארבעה סוגי חללים שונים כדי שכל אירוע ייתקיים באולם המתאים לו ביותר:

אולם כנסים בביתן 1 C3

אולם זה מיועד לכנסים ואירועים של עד 60 אנשים ויהיה מצוין לאירוח של ישיבות חשובות, השקות מוצרים, הרמות כוסית וכו'. למידע נוסף לחצו כאן

אולם כנסים בביתן 2 – אולם M

הפקת אירוע בוטיק באולם כנסים בביתן 2 - אולם M

מעולה לאירועים של עד 138 איש ומתאים במיוחד לכנסים קטנים, ישיבות הנהלה, סמינרים ועוד. במידה ויגיעו אנשים נוספים לאירוע, ניתן להסיר חציצה ולחבר את האולם לאולם L וכך ליצור חלל גדול יותר. למידע נוסף לחצו כאן.

אולמות C4 + C5

הפקת אירוע בוטיק באולם C4

הפקת אירוע בוטיק באולם C5

החיבור בין שני האולמות מאפשר לערוך אירוע של עד 290 אנשים מה שאומר שהוא מושלם לבריתות, בר\בת מצווה ואפילו חתונות קטנות! למידע נוסף לחצו כאן.

אולמות G + H + F

הפקת אירוע בוטיק באולם F

הפקת אירוע בוטיק באולם H

שלושה חללים אשר מתחברים יחד לאולם אחד גדול שיכול להכיל עד 365 איש. זהו האולם הקטן הגדול ביותר שלנו אשר ניתן לנצל אותו לכל סוג אירוע, פרטי או עסקי.
האולמות, הצוות וכמובן הניסיון הרב שלנו עומדים לרשות קהל לקוחותינו בכדי להפיק בעבורם את האירוע המושלם בצורה המקצועית, היעילה והיוקרתית ביותר, במיקום האטרקטיבי ביותר בגוש דן. 

אסקפו TLV – המרכז הבינלאומי לכנסים ותערוכות – ביתן 10 – דינמיות במלוא העוצמה

ביתן 10, אשר משתרע לגודל של 1800 מ"ר, תוכנן מחדש בשנת 2011 כשבמהלך השיפוץ פיתחנו את התשתיות שבו, שידרגנו את מערכות ההגברה וההקרנה ובנינו מתחם כנסים ורסטילי חדש לאירוח כל סוגי האירועים כגון כנסים, תערוכות, אירועים עסקיים, מופעים ועוד.
ביתן 10 כולל שני אולמות – אולם מליאה ואולם A:
אולם המליאה – מיועד ל-1656-2100 משתתפים ומציע חופש כמעט מוחלט בעיצוב החלל שלו, מה שמאפשר לתכנן אירוע עם אולם מרכזי וחדרים מפוצלים או קיום של מספר אירועים במקביל.
אולם A – מיועד ל-816 עד 1027 משתתפים, גודלו 1006 מ"ר ומאובזר במסך עוצמתי וציוד אורקולי מתקדם.
הייחודיות של ביתן 10 נעוצה במודולריות שבו – חמישה חללים שונים אותם ניתן לעצב ולשנות באינספור אפשרויות כדי שיתאימו בדיוק לאירוע המתקיים בהם.

לקבלת מידע נוסף אודות הפקת אירועי בוטיק באקספו תל אביב ניתן להשאיר את הפרטים הבאים והנציגים שלנו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי.

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן