הבית של הכנסים, התערוכות וההופעות הגדולות ביותר בעולם

22/09/21

הופעות וכנסים הן כמה מהנאות החיים הגדולות ביותר; אין תחליף לתחושת ההימצאות ברגע המיוחד הזה בו הזמן עוצר מלכת, באותו חלל ענק ומרשים עם עוד אלפי אנשים אל מול דמות חשובה שמבצעת את האמנות שלה בצורה הטהורה ביותר לעיני כל, בין אם זה הרצאה מרתקת מלאת תובנות, תערוכה עם שלל מיצגים אומנותיים או הופעת מוזיקה חיה ובועטת. באקספו תל אביב מגשימים חלומות בכל סדר גודל, בכל קנה מידה – השמיים הם הגבול.

למתחם האירוע יש תפקיד מכריע ביצירת האווירה

הופעות, תערוכות וכנסים לא רק מספקים ידע, העשרה ולעיתים גם פרקטיקה בתחומים שונים – בין אם טכנולוגיה, אומנות, מדע ועוד, אלא שהם מייצרים חוויות, זכרונות ואווירה ייחודית – כל הפרמטרים הללו הם תוצר ישיר של המתחם הנבחר לקיום האירוע.

לחלל זה יש חשיבות מכרעת ביצירת התחושות אצל הנוכחים במקום, הוא זה שמאגד את כל הפריטים ההכרחיים לקיומו ולהצלחתו תחת קורת גג ייחודית עם תשתיות שהופכות את השהות בו לנעימה ומהנה. כמו כן המתחם הנבחר מייצר את האסתטיקה הרצויה, השפה הויזואלית של התערוכה או הכנס מעצם הנחת המיצגים בפינותיו השונות והאביזרים הנלווים לכל אורכו, בדרכים יצירתיות ומגוונות, למשל פסלים או פריטי אספנות וינטג' מרשימים, וכך למעשה המתחם קובע את טון האירוע ויוצר תחושה של כניסה לעולם אחר, חדש, מסקרן.

האולמות והמתחמים מציעים את מיטב הכלים ליצירת אירועים בסטנדרט הגבוה ביותר

אצלנו באקספו תל אביב קיימים מבחר אולמות מרשימים בגודלם ובאפשרויות שהם טומנים בחובן. כך למשל אולם המליאה המיוחד של ביתן 1 יכול לשמש מצד אחד להופעה חיה של אומן מוביל ומצד שני לאירוח תערוכה רחבת ידיים ועשירה בפריטים ומיצגים מפתיעים מרגשים, שכן מדובר בחלל עצום אשר מתאים לתפוסה של עד 5,000 איש ומכיל בכל ארבעה מטרים תשתיות חשמל, מים ואוויר דחוס בשיטת  Plug and Play.

דוגמה נוספת למתחם בעל פוטנציאל עצום לקיום אירועים בינלאומיים גדולים הוא ביתן 2 המאפשר אכלוס של עד 9,000 איש תחת קורת גג אחת. בו תמצאו אולם כניסה מפואר, שפע אולמות כנסים, קפיטריה המספקת מטעמים שאיתם תוכלו להתרענן בין תערוכה אחת לאחרת, גג מרהיב המשקיף לתל אביב ומספק את התשתית לקיום מבחר אירועים אישיים. בביתן 2 ניתן לייצר חלוקה בין כמה תערוכות בו זמנית באמצעות מחיצות אקוסטיות או אפילו לספק במה אחת מרכזית לכנס חשוב, הרצאה, או לשמש לאירוע השקת סדרה, סרט או מוצר טכנולוגי חדש.

ממשיכים להפתיע ולחדש

 

אקספו תל אביב אירח לאורך השנים אינספור כנסים ותערוכות ברמה בינלאומית, שחלקן הגדול מתארח על בסיס שנתי במחוזותינו. והוא צפוי להמשיך את המסורת בסתיו הקרוב עם אירועים כמו ישראפוד, רקס, כנס ה-IMVC השנתי ועוד רבים וטובים. אקספו תל אביב הוא המרכז המושלם לקיום אירועים בסדר גודל מרשים וגדול בשל המתחמים המפנקים והחדשניים שלו וגם מעצם היותו ממוקם בנקודה אסטרטגית, נוחה להגעה בכל אמצעי תחבורה, מכל קצוות הארץ. לחצו כאן למעבר ללוח תערוכות ואירועים.

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן