המתחם המושלם לקיום כנסים

10/10/21

מרכזי הכנסים משמשים פלטפורמה ייחודית לקיום הרצאות מרתקות, פעילויות ודיונים פוריים בתחומי עניין שונים, כמו למשל – מדע, טכנולוגיה, אמנות, רפואה. אלו מוקדים אינטלקטואליים שמעניקים ידע, כלים, פרקטיקות אך חשוב מכך – הם כלי מרכזי ליצירת מפגשים חברתיים. זהו המקום שבו אנשים בעלי תחומי עניין משותפים יכולים להתקבץ יחדיו ולחלוק את תחום העיסוק שלהם זה עם זה. החוויה יכולה להתעצם בעשרות מונים כאשר המתחם שבו מתקיים הכנס המדובר בתחום הידע הנבחר – מעניק ערך מוסף לנוכחים. 

חשיבותם של מרכזי הכנסים

מרכזי הכנסים הם מבנים גדולים אשר מכילים מספר אולמות המיועדים לקיום כנסים ותערוכות בסדרי גודל משתנים בהתאם להיקף המתחם ומספר החללים המצויים בו. ניתן למצוא מרכזי כנסים בבתי מלון (הנקראים גם – מלונות כנסים), אוניברסיטאות, תיאטראות – המשמשים לאירוח כנסים בסדר גודל בינוני לרוב. לעומתם יש פארקים, אצטדיונים רחבי ידיים ומתחמים שונים שמתאימים לאירוח אלפי משתתפים בעת ובעונה אחת. 

כנס הוא לא רק מקום שמגיעים אליו כדי להחכים או לשתף בעצות ופרקטיקות מתחום העיסוק שלכם, אלא שזה מפגש חברתי ייחודי. זה המקום להכיר אנשים שמתעניינים באותם תחומי עניין ורוצים לחלוק את הידע, הניסיון ונקודות המבט הייחודיות שלהם בנושא. כאשר אנשים מגיעים לכנס הם צפויים לבלות במתחם או מספר המתחמים הנבחרים לצורך זה – במשך שעות רבות או לעיתים לפקוד אותו במשך מספר ימים ברצף.

לכן בחירת החלל הוא בין השלבים החשובים ביותר בתכנון הכנס, שכן הוא צריך לספק את התשתית הפרקטית האידיאלית לקיומו על שלל חלקיו, לקבוע את סדר הגודל של האירוע ובנוסף עליו להעניק תחושה של לקיחת חלק באירוע נשגב וגדול מהחיים. 

המקום האידיאלי 

אצלנו תמצאו אינספור מתחמים שיספקו את התנאים המיטביים לתכנון כנס מרתק ובלתי נשכח, בקנה מידה מרשים – כמו למשל אולם המליאה של ביתן 2. מדובר בחלל מפואר, ורסטילי וחדיש שגודלו 6,384 מ"ר והוא מתאים לתפוסה של עד 9,000 איש בעת ובעונה אחת. את אולם המליאה ניתן לחלק לארבעה אולמות קטנים באמצעות מחיצה אקוסטית ולהשתמש בו לקיום מספר הרצאות במקביל, שהמשתתפים יוכלו לעבור ביניהן בקלות. במתחם זה יש מערכת אורקולית משוכללת, טלוויזיה ומערכת שמע שיהפכו את הכנס לחוויה טכנולוגית ואינטראקטיבית.

מתחם נוסף שמצטיין בהכנת הקרקע ליצירת כנס בסטנדרט בינלאומי הוא אולם A מביתן 10. היקפו 1,006 מ"ר והוא יכול להכיל עד 1,027 משתתפים, אך ניתן להרחיב אותו משמעותית, לחבר אותו לאולם B הסמוך באמצעות הסרת המחיצה האקוסטית ולקבל חלל רב עוצמה שניתן לנצל לקיום כנס רחב ידיים, מרתק, מעשיר וייחודי.

 מארחים את הכנסים החשובים בעולם

אקספו תל אביב מגדירה מחדש את חוויות אירוח הכנסים בעזרת ניסיון עשיר, מיקום אידיאלי במרכז העיר, מקצועיות ומבחר מרשים של מתחמים שמציעים אינסוף אפשרויות לקיום כנסים גדולים כקטנים, מקומיים ובינלאומיים כאחד בחללים המפוארים ביותר, עם הציוד הטכנולוגי החדשני ביותר, מערכות התאורה והסאונד המתקדמות ביותר והיוקרה שאין שניה לה.

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן