מרכז הירידים בת"א עובר מיתוג מחדש ויקרא מעתה אקספו תל אביב

17/02/19
  • הכרזה זו באה חודשיים לאחר זכייתה של החברה במכרז לאירוח אירוויזיון 2019, הראשון אי פעם שיתקיים בעיר תל אביב-יפו
  • בכל הפרסומים הרשמיים של איגוד השידור האירופי יצויין כי האירוויזיון יתקיים ב- Expo Tel Aviv – International Convention Center
  • החלפת השם תוכננה עוד בטרם נבחר המקום לארח את האירוויזיון, זאת במסגרת התכנית האסטרטגית מרכז הירידים 2025
  • תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel Aviv: "החלפת השם הינה סנונית ראשונה בדרך להפיכתנו לגוף מוביל בתחום הבאת, אירוח והפקת כנסים בינלאומיים. תעשיות הכנסים ותיירות הכנסים מגלגלות ברחבי העולם עשרות מיליארדי דולרים בשנה, כאשר המטרה המרכזית שלנו בעשור הקרוב היא להגדיל את החלק שלנו, של העיר תל אביב-יפו ושל מדינת ישראל בהן כמה שיותר. מדובר במהלך עסקי-ציוני בעל פוטנציאל אדיר להעלאת יוקרתה ומעמדה של ישראל בעולם".

מרכז הירידים בת"א, מרכז הכנסים, האירועים והתערוכות הוותיק והגדול בארץ, גאה להודיע רשמית שיצא למהלך של מיתוג מחדש, במסגרתו המרכז ישנה את שמו בחודשים הקרובים לExpo Tel Aviv, אליו יתווסף הסלוגן Create An Experience. הליך המיתוג מחדש הינו חלק מאסטרטגיית החברה לשנת 2025, שמטרתה הפיכתו של Expo Tel Aviv ל-Hub  בינלאומי של כנסים ואירועי ענק מכל העולם, המשלב חוויה מקצועית מרתקת יחד עם יעד תיירותי נחשק.

במתחם שטחי תצוגה מקורים בגודל של כ- 25,000 מ"ר המחולקים בין 8 ביתנים בסדרי גודל שונים. לצידם, קיימים כ-20,000 מ"ר נוספים של שטחי תצוגה פתוחה המתקיימת בצמוד לביתנים על גבי מדשאות. להחלפת השם ישנה השפעה נוספת, כאשר היא תביא ככל הנראה לשינוי שמותיהם של תחנת הרכבת הסמוכה למקום, הירידה למקום מאיילון צפון וכן לשינוי שמות תחנות האוטובוס הקרובות בכריזה ובאתרי חברות האוטובוסים.

הכרזה זו באה חודשיים לאחר זכייתה של החברה במכרז לאירוח אירוויזיון 2019, הראשון אי פעם שיתקיים בעיר תל אביב-יפו. בהסכם שנחתם עם איגוד השידור האירופי (EBU) ותאגיד השידור הישראלי כאן, נקבע כי בכל הפרסומים הרשמיים יצוין כי האירוויזיון יערך ב-Expo Tel Aviv International Convention Center.

לרשות הפקת האירוע ישוריינו 6 ביתנים:  ביתן 2, בו יתקיים המופעי החצי גמר והגמר, ישוריין מאמצע מרץ לתקופה של חודשיים וחצי, כאשר ביתן 1 ויתר הביתנים יעמדו לרשותם לתקופה של חודש. בכל הביתנים תתאפשר להפקה עבודה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – כולל שבתות.  בנוסף, כחלק מדרישות ההפקה, תישמר בכל הביתנים טמפרטורה קבועה של 21 מעלות.

כמו כן, לאחרונה הודיע Expo Tel Aviv על תכנית לשיפוץ ושדרוג המתחם וביתניו בעלות של עשרות מיליוני שקלים. במסגרת השיפוץ שיעבור המקום, יוקם בביתן 2, שנפתח בשנת 2015 בהשקעה של כ- 350 מיליון ₪, לאונג' עסקי חדש וייבנו בו 3 אולמות כנסים חדשים. בנוסף, ישופצו ביתנים נוספים ורחבות הכניסה במתחם.

בנוסף, הודיעה החברה כי במקום עתיד להיבנות מתחם מסעדות של 2,500-2,800 מ"ר בנוי, בגובה 2 קומות, שישרת את באי המקום ותושבי האיזור כולו. עלות ההקמה של המתחם מוערכת ב- 20-25 מיליון שקל.

תמיר דיין, מנכ"ל  Expo Tel-Aviv: "החלפת השם הינה סנונית ראשונה בדרך להפיכתנו לגוף מוביל בתחום הבאת, אירוח והפקת כנסים בינלאומיים. תעשיות הכנסים ותיירות הכנסים מגלגלות ברחבי העולם עשרות מיליארדי דולרים בשנה, כאשר המטרה המרכזית שלנו בעשור הקרוב היא להגדיל את החלק שלנו, של העיר תל אביב-יפו ושל מדינת ישראל בהן כמה שיותר. מדובר במהלך עסקי-ציוני בעל פוטנציאל אדיר להעלאת יוקרתה ומעמדה של ישראל בעולם".

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן