מתחילים לעבוד על האירויזיון - ישיבת עבודה ראשונה

17/02/19

נציגי תאגיד השידור הישראלי כאן ואיגוד השידור האירופי (EBU) התכנסו אמש לישיבת עבודה מיוחדת ב-Expo Tel Aviv

Expo Tel-Aviv (לשעבר מרכז הירידים), אשר נבחר לארח את אירוויזיון 2019 במאי, אירח אמש את הצוותים המקצועיים של תאגיד השידור הישראלי ושל איגוד השידור האירופי (EBU), לישיבת עבודה ראשונה. זהו מפגש ראשון של ועדת ההיגוי של האירוויזיון, שחבריה הגיעו לישראל לסייר ב-Expo Tel Aviv ובביתן 2, כדי לעמוד מקרוב על ההכנות לתחרות, על התקדמות ההפקה ולמפגש עם מפיקי התחרות מטעם תאגיד השידור הישראלי. 

לפני פתיחת הישיבה בירך מנכ"ל Expo Tel-Aviv, תמיר דיין, את כלל הנציגים, בראשות המפקח הראשי על התחרות, מר יון אולה סאנד ואת זיוית דוידוביץ', המפיקה של האירוויזיון בישראל, ואף הפתיע אותם עם עוגה מעוצבת עם הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 על הרקע הכחול המסורתי של התחרות.

לרשות ההפקה והמארגנים ישוריינו הביתנים הבאים:  ביתן 2, בו יתקיים המופע המרכזי, יעמוד לרשותם מאמצע מרץ לתקופה של חודשיים וחצי, ביתן 1 יעמוד לרשותם לתקופה של חודש וביתן 13 יעמוד לרשותם לתקופה של 3 חודשים. בכל הביתנים תתאפשר להפקה עבודה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – כולל שבתות. בנוסף, ההפקה ביקשה כי בכל הביתנים תישמר טמפרטורה קבועה של 21 מעלות.

תמיר דיין, מנכ"ל אקספו תל אביב|  Expo Tel-Aviv: "אנחנו גאים ומתרגשים שנפלה בידנו הזכות לארח את אירוויזיון 2019 בשיתוף פעולה מלא עם עיריית ת"א-יפו. אנחנו בטוחים שאירוויזיון 2019 בתל אביב יהיה אירוע מדהים".

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן