על גג העולם: אירועים מרהיבים בקומת הגג בביתן 2

12/12/21

הפקת אירועים תחת כיפת השמים, במיוחד בחורף, היא משימה לא פשוטה, הדורשת התחשבות במשתנים רבים כגון סוג האירוע:  אירוע חברה לרווחת העובדים, אירוע השקה, כמות משתתפים משוערת, הקונספט, מזג האוויר ביום המיוחל וכמובן – בחירת מקום אידיאלי שיאגד את כל האלמנטים הללו יחד, כדי להבטיח חוויה איכותית, ייחודית ועוצמתית. באקספו תל אביב, המרכז המוביל לכנסים, הופעות, אירועים ותערוכות תמצאו את המקום המושלם לאירועים תחת כיפת השמים – קומת הגג בביתן 2.

אירועים באוויר הפתוח 

לחגיגות תחת כיפת השמים, בין אם מדובר בבר מצווה, ברית מילה, נשף סיום תיכון – יש יתרונות רבים, כאשר הבולטים שבהם הם אוויר נעים לנשימה, מרחב גדול לאורחים והאלמנטים השונים של האירוע – הקייטרינג, עמדת הדי ג'יי, מקומות הישיבה וחיבור לנוף האופף אותם – בין אם זה טבע פראי או אורבניות תוססת. כמו כן, כאשר מקיימים אירוע באוויר הפתוח ניתן לעצב את המרחב לפי טעמכם האישי, להחליט היכן כל פרמטר יהיה ממוקם כדי להבטיח שהכל יהיה בדיוק לפי התוכנית, בדיוק כפי שדמיינתם. 

אקספו תל אביב מציע פתרון מהפכני, קרוב, מיידי ונגיש שבו אפשר לקיים קשת רחבה של אירועים תחת כיפת השמים: מסיבת פרמיירה לסרט או סדרה, אירוע חברה, וזה רק קצה המזלג. זהו המקום שבו האורבניות והטבע של תל אביב נפגשים ליצירת נוף עוצר נשימה, לצד חווית אירוח מהמעלה הראשונה: קומת הגג של ביתן 2. 

מתחם מרהיב בלב תל אביב

קומת הגג של ביתן 2 באקספו תל אביב ממוקמת בנקודה אסטרטגית, מרכזית – כך שניתן להגיע אליה בקלות בעזרת אוטובוס או רכבת שתוריד אתכם בתחנת האוניברסיטה שממוקמת 5 דקות הליכה מהמתחם, ואם אתם מגיעים ברכב פרטי, החניון התת קרקעי של ביתן 2 יעמוד לרשותכם. קומת הגג היא מרשימה בגודלה, משתרעת על גבי 1,125 מ"ר ולכן מאפשרת לאכלס עד 1,500 משתתפים שבאים לשמוח בשמחתכם.

היא מעוצבת לכל אורכה ברצפת דק יפיפייה שמשדרת חמימות לצד אלגנטיות ותחכום. קומת הגג מספקת את האמצעים לקיום מבחר Rooftop Events: נקודות חשמל ותקשורת, תשתית אורקולית שאיתה ניתן ליצור אפקטים ויזואליים, להקרין תמונות וסרטונים או מייצגים אומנותיים שיעצימו את החוויה, יוסיפו לה רבדים נוספים. 

כמו כן תמצאו תאי שירותים מטופחים, קרובים וזמינים לנוחיותכם, מטבח קצה שממנו יצאו אליכם מטעמים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בזמן שאתם נהנים זה מחברתו של זה וחוגגים רגעים חשובים בחיים לנוכח הפסטורליה הירוקה והגלגל הענק של הלונה פארק הסמוך. גם בחורף, שיכול לאתגר מבחינת מזג האוויר, ניתן למצוא לא מעט ימים שטופי שמש או לילות רגועים שבהם ניתן להקים תערוכה, לערוך גאלה מפוארת, או לחגוג בחיק המשפחה בקומת הגג המפוארת של ביתן 2.

מעלים את הרף בכל אירוע מחדש

אקספו תל אביב, המרכז הגדול בישראל לכנסים, תערוכות, אירועים והופעות מספק לכם את התשתית המיטבית לקיום אירועים בכל סדר גודל, בכל סגנון בשל הניסיון רב השנים, המקצועיות, הוורסטיליות של הביתנים והחללים עצמם והאהבה העמוקה –  שמניעים אותו לשאוף הכי גבוה שאפשר, לחפש דרכים מקוריות להשתכלל ולהשתדרג על מנת להעניק לציבור שבא בשעריו חוויה לא פחות ממושלמת. 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן