קיץ 2021 – לשוב ולהתרגש מהופעות חיות

29/03/24

שנת 2020 הייתה אחת השנים היותר קשות שחוותה האנושות ב100 השנים האחרונות. נגיף הקורונה התפשט והכה בכל העולם ותפס את כולנו יהירים ולא מוכנים. בעקבות הנגיף כלכלות קרסו, אנשים קיפחו את חייהם או איבדו את קרוביהם וכולנו נאלצנו להתרגל למציאות של חבישת מסיכות, ריחוק חברתי, סגרים, בידודים וחיים בעולם אחר לחלוטין ממה שהכרנו. אחד הענפים שהכי נפגעו כתוצאה מנגיף הקורונה הוא ענף התרבות. בכל רחבי העולם פסטיבלים ענקיים בוטלו, חברות תקליטים התפרקו ואומנים ומוסיקאים נאלצו למצוא עצמם אל מול מציאות קשה מנשוא. חיים בלי הופעות חיות, בלי טורים עולמיים או פשוט בלי הנגינה השבועית בבר המקומי בעיר.

עבור רוב האומנים הופעות חיות הם ערוץ הפרנסה העיקרי וכזה שמאפשר להם להמשיך ולהתקיים מהמוסיקה שלהם. בנוסף ישנו המימד הנפשי, אומן צריך במה בכדי להתבטא, להרגיש ולחיות קהל וכל אלו הם חלק בלתי נפרד מהמהות שלו ואלו דברים שאי אפשר לשים עליהם מחיר.

אנחנו באקספו תל אביב אוהבי תרבות מושבעים ומאמינים גדולים בערך ובמקום החשוב שיש לתרבות בחיים של כולנו. אנחנו מביאים לארץ תערוכות, כנסים והופעות בינלאומיות. הידיעה שאנחנו אלה המפגישים בין האומנים המובילים בעולם לבין הקהל הישראלי היא דבר שנותן לנו כוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים.

בשנת 2019, התקיימה אצלנו בביתן 2 תחרות האירוויזיון, תחרות השירה הגדולה בעולם. 41 משלחות מ41 מדינות פקדו את מדינתנו ולקחו חלק בהפקה שלא נראתה כמוה בישראל. האתגר היה ענק, ההיערכות הצריכה תכנון קפדני ומדויק והכנות בפועל נמשכו חודשים ארוכים. בראיה לאחור ניתן לומר בגאון כי התוצאה הייתה מצויינת והביאה גאווה גדולה לכל עם ישראל ולנו כאן באקספו.

התוכנית שלנו לשנת 2020 הייתה אמורה לכלול הופעות בינלאומיות נהדרות, כנסים ותערוכות וירידים בינלאומיים שונים. לאור המצב והתפרצות הנגיף, נאלצנו גם אנחנו לבטל אירועים או לדחות אותם לשנת 2021 ,דבר שהערים קשיים לא צפויים אך לא אמרנו נואש..

בחודשים האחרונים בעקבות מציאת החיסון המדובר אנחנו עדים להתפתחויות חיוביות בכל הנוגע להתמודדות עם הנגיף, וניתן לומר שאנחנו מתחילים לראות את האור הקטן בקצה המנהרה או אם תרצו לשמוע את קול הסאונד הבוקע מביתן 1 הידוע שלנו.

 עם אופטימיות גדולה אנחנו רוצים לצייר לכם תסריט ורוד, תסריט שכולנו מייחלים לו, קיץ 2021 – קיץ של הופעות חיות של מיטב האומנים הבינלאומיים. במאי 2021 תוכלו להנות מהופעה של הזמר הבריטי מוריסי, סולן להקת סמיתס׳ האגדית שנבחר ע״י מגזין הרולינס סטונס האמריקאי לאחד מ100 הזמרים הגדולים בהיסטוריה,  ובחודש יולי 21 תוכלו להנות מהופעה של להקת הפיקסיז האמריקאית עטורת השבחים ועוד הופעות צפויות להיות מוכרזות בזמן הקרוב.

אנחנו באקספו נמשיך לעבוד קשה בכדי להביא לקהל הישראלי את המופעים הבינלאומיים המובילים בעולם, וכולנו תקווה שבקיץ הקרוב נוכל לשמוח,לרקוד ולצרוך תרבות איכותית כמו שידענו קודם.

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן