התעשייה שהתחסנה מקורונה עוד בימיו הראשון של הנגיף

28/03/24

תעשיית הגיימינג הישראלית ניצחה את התפרצות נגיף הקורונה! אחת התעשיות המנצחות ביותר של משבר הקורונה הפקד את כל העולם, היא תעשיית הגיימינג. למעשה, יש הטוענים כי שוק הגיימינג היה מחוסן להתפרצות הנגיף כבר מיומו הראשון, וזאת ניתן לייחס ודאי להנחיות הבידוד החברתי, לסגרים השוטפים ולגלי התחלואה שלצערנו, (ולמזלי חברות הגיימינג), דרשו מאיתנו לבלות את רוב שעות היממה בביתנו.

בשנים האחרונות, טרם פרוץ הנגיף, הסתמן עולם הגיימינג כאחד מהתחומים המעניינים ביותר ואכן, תעשייה זו צמחה בקצב מסחרר, והודות לקורונה היא שברה את השיאים של עצמה בכל הנוגע להכנסות ולמכירות הגבוהות שהיא ייצרה. גם בישראל, ניכר כי המגפה הגדילה משמעותית את קצב הצמיחה של תעשיית הגיימינג, ובימים אלה אלפי ישראלים לוקחים חלק בתפקידים שונים בלמעלה מ-400 חברות שונות בתחום. בין חברות ההייטק הבולטות בישראל הלוקחות חלק בתעשייה העשירה, ניתן למצוא את "פלייטיקה" אשר הגיעה לוול סטריט והחלה להיסחר, "מון אקטיב" שניכר היה ששנת 2020 דווקא עשתה לה טוב לאור ההכנסות של יותר ממיליארד דולר ממשחק הדגל שלה, וחברות מצליחות נוספות אשר עשו אקזיטים של מיליוני שקלים.

לא בכדי תעשיית הגיימינג העולמית והישראלית בפרט לא נפגעה ואף שגשגה במיוחד בימי הקורונה הקשים, שכן זו מהווה תשתית ובסיס חברתי מצוין לימים בהם אנו נאלצים לשמור על ריחוק חברתי. להבדיל מתעשיית הבידור, שם נאלצנו לוותר על צריכת תרבות בתיאטראות ובקולנוע לאור איסור ההתקהלות ומניעת שהייה ממושכת בחללים סגורים, תעשיית הגיימינג נותרה ללא כל פגע.

אחת מהפלטפורמות המשמעותיות ביותר, שסייעה לתעשיית הגיימינג להמשיך לפרוח גם בימים אלה, הם הכנסים הווירטואליים הגדולים. אנשי התחום, בכירים מעולם הגיימינג, וגיימרים מחכים מדי שנה לאירוע הגיימינג הגדול של ישראל שבו מיטב המומחים מדברים על שלל נושאים מעניינים, ביניהם: טכנולוגיות מתקדמות להאצת ביצועים, תוכנות מיוחדות, טיפים וטריקים לניצחון במשחקים, פיתוח משחקים חכמים לקהילה, שיווק משחקים, השקעות בסטארט-אפים מבטיחים ועוד. כיאה לתקופת הקורונה, האירועים הללו נדרשים להיערך באופן וירטואלי.

בין המרכזים הגדולים ביותר בישראל להפקות אירועים, כנסים ותערוכות ייעודיות, בולט מתחם אקספו תל-אביב אשר מציע מגוון רחב של חללים ואולמות, ומספק פתרון מיטבי ליצירת אירועים מרשימים במיוחד. ייחודיות המתחם באה לידי ביטוי בכמות המרובה של האולמות שבמתחם הערוכים לספק מענה טוב ביותר. כמו כן, הגמישות, החדשנות והמקצוענות של צוות המתחם, מאפשר לקיים אירועים מורכבים ויוצאי דופן (במיוחד בימי הקורונה המאתגרים). כדי לסבר את האוזן, את מתחם האקספו תל אביב ביקרו למעלה מ-3 מיליון מבקרים בשנה, ובשנה נערכים למעלה מ-400 אירועים ב-20 האולמות המגוונים.

חשוב לציין כי הודות לוורסטיליות הרבה של האולמות, ניתן לקיים כל סוג של אירוע- הן פיזי והן וירטואלי, לכן ישנן פניות רבות לעריכת אירועים מעולם הגיימינג דווקא במתחם אקספו תל אביב. זאת ועוד נגישות המתחם, קרבתו לתחבורה ציבורית נוחה, וסמיכותו לצירי התנועה המרכזיים ביותר בלב העיר המרגשת בישראל- מאפשרים לקיים אירועים בצורה נוחה במיוחד, הן עבור החברות והן עבור הלקוחות. ואכן, לאורך השנים נערכו במתחם מגוון תערוכות, הופעות וכנסים מפוארים אשר נחלו הצלחה רבה.

 

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן