האירוויזיון העלה את ישראל על המפה כמקום לכנסים בינלאומיים

24/12/19

בכתבה שפורסמה בעיתון The Marker נבחנה השפעתו של האירוויזיון שהתארח באקספו תל אביב ב-2019
על מעמדה של ישראל בעולם ובשוק האירופאי בפרט כאופציה ראלית וממשית לקיום כנסים בינלאומיים.

איריס מזאל, סמנכ"לית השיווק והמכירות של אקספו תל אביב, מציינת כי "דיברו איתנו כמו על הפקת כנס בברלין או
בפריז. העובדה שאנשים ראו את ישראל מפיקה אירוע כמו האירוויזיון פתחה להם את הראש. פתאום אירופה
ראתה אותנו בעיניים אחרות לחלוטין". 

כתבה דה מרקר - השפעות האירוויזיון

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן