האפליקציה החדשנית של אקספו תל-אביב מאפשרת ניווט קל ופשוט בתוך חלל תערוכה

13/02/20

האפליקציה החדשנית של אקספו תל אביב המאפשרת מעתה גם ניווט קל ופשוט בתוך חלל תערוכה, הושקה בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM שנערכה ב- 11-12.02.2020 באקספו תל-אביב, זאת לאחר שהאפליקציה במתכונתה הראשונית הושקה בכנס IMTM בשנה שעברה (2019). בתוך יממה, נרשמו כ-2000 שימושים באפליקציה המשודרגת בקרב המבקרים בתערוכה.

גם בתערוכת HOMEXPO 2020, המהווה את זירת התוכן הגדולה, השאפתנית והמובילה בישראל בעולם העיצוב, ריהוט ושיפוץ הבית, שתתקיים באקספו תל אביב בראשית חודש מרץ, יעשה שימוש באפליקציה.

במהלך השנה האחרונה שודרגה האפליקציה ובוצעו בה פיתוחים וחידושים רבים, מאות אלפי שקלים הושקעו בה ובהמשך ההשקעה עוד תגדל. כל זאת כחלק ממאמצי השיווק הבלתי פוסקים של אקספו תל אביב במסגרתם בוצעו גם תהליך מיתוג מחדש של המרכז והתאמתו לעידן הדיגיטלי המתפתח.

האפליקציה המשודרגת מציעה מידול בתלת ממד של מבנה חלל התערוכה ומיפוי שלל הדוכנים לפי גריד משתנה המותאם לכל תערוכה ותערוכה; היא מאפשרת ניווט לדוכן ספציפי, ליציאה הקרובה למקום החנייה, לחנייה ספציפית; וכן קבלת אינפורמציה על כל דוכן ודוכן. בנוסף מאפשרת האפליקציה קבלת מידע על אפשרויות תחבורה, מכונות תשלום לחניון, על שערים פתוחים קרובים, ועוד. האפליקציה מסונכרנת עם אפליקציות הניווט WAZE ו-Google Maps.

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן