אירועי חברה

15/06/20

 

למיקום בו מתקיים אירוע חברה יש השפעה מכרעת על הצלחתו. באקספו תל אביב תמצאו את התשתית המקצועית והמקיפה בישראל להפקת כל סוגי האירועים

 

אירועים הם חלק חשוב בלוח השנה של כל ארגון. חברות זקוקות להם כדי לחזק את הקשרים שבין העובדים, לציין הישגים משמעותיים ולחגוג הצלחות. לאירועים מסוג זה יש חשיבות ארגונית אדירה, הן להנהלה והן לעובדים: הם מעניקים הזדמנות "לשחרר את העניבה", להביע הערכה זה כלפי זה וליצור גיבוש במקום העבודה. אין כמו אירוע חברה כדי לתת לעובד תחושת הערכה, משמעות ושייכות.

אירועים המיועדים לעובדים מתקיימים בכל חברה. מושקעים בהם משאבים בהיקפים משתנים, בהתאם לגודל וליכולת של הארגון. אך בין אם מדובר באירוע קטן ומועט-משאבים או באירוע גדול ועתיר-תקציבים – אירועי חברה הם הפקה לכל דבר, שהכנה רצינית בצדם. מארגני אירועים עומדים בפני משימה מורכבת ורבת-משתנים הכוללת איתור ספקים מתאימים, יצירת תוכן ותוכנית, גיבוש קונספט וכמובן – בחירת תשתית ומיקום שיאפשרו לכל זה להתקיים.

באקספו תל אביב תמצאו את התשתית המקיפה והמקצועית בישראל לקיום אירועים מכל סוג. במתחם פועלים 8 ביתנים ו-20 אולמות שונים, הנבדלים זה מזה בגודל, בעיצוב ובשירותים שהם מעניקים. ביתני המתחם ערוכים לקלוט אירועים בכל גודל ובכל היקף: החל מאירועי בוטיק מצומצמים וכלה באירועי-ענק בהשתתפות אלפים. בכל אחד מביתני אקספו עומדות לרשות המארגנים אפשרויות רבות לסידור חלל האירוע (סידורי ישיבה ושולחנות). בנוסף, אקספו ערוך גם לספק במות נואם, מסכים, מקרנים, מערכות הגברה ותאורה ועוד.

 

מתחם אחד – אינסוף אפשרויות

אחת השאלות החשובות העומדת בפני מארגני ומפיקי אירועים היא שאלת התוכן. על התוכן שנבחר לשקף את הכרת-התודה של המעסיקים כלפי עובדיהם ולספק להם הפוגה איכותית ומהנה משגרת העבודה. על מנת לקלוע למרבית הטעמים, רבים מן הארגונים משלבים מופע כזה או אחר בתכנית האירוע. זה יכול להיות מופע צנוע כמו הופעת סטנד-אפ, או מופע הדורש תשתיות מורכבות כמו הופעה מוסיקלית בהשתתפות אומן מוביל ונגנים. לעתים, מגדילים הארגונים לעשות ומשכירים הצגת תיאטרון באורך מלא, לרווחת העובדים. מופע יוצא דופן נוסף שדורש תשתית מיוחדת הוא מופע קרקס או להטוטנות.

אקספו תל אביב מספק תשתית אולטימטיבית עבור כל סוג של מופע או הופעה. ביתני וחללי המתחם מוכנים לקיום כל סוגי המופעים, ומספקים תשתית אופטימלית לעריכתם. בשנים האחרונות אף התווסף למתחם ביתן 2 החדשני, המציע חלל חכם וורסטילי, היחיד מסוגו במזרח התיכון. נוסף לתשתיות הסטנדרטיות, ביתן 2 מאפשר גם שימוש בתשתית אורקולית משוכללת, וניתן למצוא בו תשתיות מתאימות לעומסי תקרה מרביים המיועדות למופעים עם מפרט טכני כבד או מורכב במיוחד. בביתן 2 אף נבנו מטבחי קצה מאובזרים להפעלת שירותי הסעדה לאירועים רבי משתתפים, כמו גם קרוב ל-200 חדרי שירותים.

מחיצות אקוסטיות – לשימוש צוותי ההפקה עומדות גם מחיצות אקוסטיות. אלה, מבטיחות הפרדה מושלמת בין החללים תוך שמירה על אקוסטיקה ויכולות-שמע מקסימליות.   

אז איך ייראה האירוע הבא שלכם?

אירוע המיועד לעובדים דורש, כאמור, השקעה רצינית מצד הארגון. מתוך רצון להודות לעובדים וליצור את האפקט הראוי, מושקעים בו לא מעט משאבים, כספיים ואנרגטיים. אחת המטרות העיקריות הן ליצור אירוע שייזכר, כזה שהאפקט החיובי שלו יהדהד זמן רב ככל הניתן. לשם כך, יש צורך גם בספקים מקצועיים ומנוסים שידעו לענות על כל הדרישות.     

  • רשימת ספקים מומלצים: עשורים רבים של פעילות הפכו את אקספו למתחם הוותיק והמנוסה ביותר בתחומו. כמי שמארח בכל שנה מעל מיליון מבקרים – אין שני לו בניסיון ובמקצועיות. ניסיון עשיר זה אפשר לצוות המתחם ללקט בקפידה את הספקים הטובים בישראל, כאלו שהוכיחו את עצמה פעם אחר פעם. מארגני אירועים יוכלו להיעזר בשירותי הספקים הקבועים והמומלצים של אקספו ולקבל ייעוץ לגבי ספקים רלוונטיים אחרים.
  • גישה נוחה: אחד האלמנטים הבסיסיים שמרכיבים אירוע חברה מוצלח הוא גישה נוחה למקום האירוע. די בגישה מסורבלת או בקושי לנווט כדי לעורר מתח בקרב האורחים וליצור אווירה עכורה. מתחם אקספו תל אביב ממוקם לצד ערוצי התחבורה הציבורית הראשית, בסמוך לתחנת הרכבת ולקווי האוטובוס השונים. נתיבי איילון, כביש גהה, כביש החוף וכביש 5 מובילים גם הם למתחם, ומאפשרים גישה נוחה למגיעים ברכב פרטי.
  • מקומות חניה: מקומות חניה זמינים מהווים גם הם תנאי בסיסי לקיומם של אירועים מוצלחים – קל וחומר כשמדובר בהתכנסות רבת-משתתפים. אקספו מעמיד לרשות אורחיו כ- 2,500 מקומות חניה, המחולקים בין המתחם עצמו, חניון הרכבת, חניון גני יהושע והיכל שלמה.
  • אפליקציית ניווט: לרשות המבקרים עומדת גם אפליקציית ניווט נוחה וקלה לשימוש. האפליקציה זמינה להורדה ב- App store וב- Google play ומאפשרת למבקרים לנווט בקלות בין שטחי המתחם תוך קבלת מידע בזמן אמת על המתרחש בו. לצד זאת, יוכלו המבקרים להיעזר במפה תלת מימדית של הביתנים. האפליקציה מסונכרנת עם אפליקציות הניווט WAZE ו-Google Map.

 

אקספו תל אביב – ראשונים בשירות ובבטיחות

כדי לשמור על ביטחונם המלא של מבקריו, כלל האירועים המתקיימים באקספו מחויבים בהגשת תכניות מאושרות כחוק. האירועים, כולם, עוברים בדיקות ובחינות-עומק על ידי מהנדסי חשמל ובטיחות שנבחרו בדקדקנות. חללי המתחם מתוחזקים ועוברים ניקיון תמידי, תוך פיקוח אדוק של צוות התפעול. אלה, ישמרו על האירוע שלכם בטוח, מתוחזק ונקי.

יצירתיות: אקספו מתחייב לתמוך ביצירתיות של מבקריו, ומעודד מפיקי אירועי חברה לאתגר את הצוות עם רעיונות חדשים ומקוריים. מיטב המשאבים שברשותנו, הטכנולוגיים והאנושיים, יסייעו לכם להפוך אותם למציאות.

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן