ביזנס איז פלז'ר: הכירו את מתחם חדרי הישיבות המפנק והחדשני ביותר במרכז

27/04/24

חדרי ישיבות להשכרה הם האלטרנטיבה החדשנית, האטרקטיבית והמיידית למשרד הישן והטוב. הם משמשים ארגונים וחברות בהפיכת מבחר פעילויות שגרת העבודה השוטפת לאירועים של ממש: פגישות עסקים, ישיבות צוות וערבי חברה מרובי משתתפים. כמו כן, הם אידיאליים עבור יזמים או משקיעים שאינם פועלים במתחם קבוע וזקוקים לחלל מרשים למימוש תוכניותיהם: אירועי בוטיק, השקות וכנסים. אצלנו באקספו תל אביב תמצאו את מתחם הישיבות המפואר והחדשני ביותר, שמציע שפע פתרונות יצירתיים, טכנולוגים ומפתיעים לקיום מגוון רחב של פגישות ואירועים, בסטנדרט הגבוה ביותר. 

מבחר חללים מרהיבים להשכרה לפי שעה

מתחם חדרי הישיבות המפנק של אקספו תל אביב, אקספו ביזנס, הוא האופציה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר לשדרוג סביבת העבודה ולקיום אירועים בסדרי גודל שונים לעובדים, בין אם מדובר בהשתלמויות, הרצאות, חפיפה לתפקיד חדש, או אירוע מחלקתי – בשל היותו ממוקם בנקודה אסטרטגית נוחה להגעה בכל אמצעי תחבורה, במרכז העיר, על קו התפר בין כבישים 4 ו-5. 

סיבה נוספת שהופכת את אקספו ביזנס לבחירה המושלמת לקיום ישיבות ופגישות – היא הוורסטיליות שהוא מציע, חווית האירוח בסטנדרט בינלאומי אשר מגולמת בכל פרט ופרט במתחם. החל משמות 6 חדרי הישיבות המרכיבים אותו, הקרויים על פי מוזיאונים יוקרתיים מהארץ ומהעולם, ועד מאפייניהם שמייצרים אווירה יוקרתית ומפנקת עבור הנוכחים: הציוד הטכנולוגי האיכותי, העיצוב החדשני והמדויק, שירותי הקייטרינג המקצועיים ומגוון הפתעות ופינוקים.

מפוארים ורבי עוצמה

מכלול חדרי הישיבות להשכרה לפי שעה באקספו תל אביב, מתחלקים ל-3 סוגים: חדרים אינטימיים בעלי קיבולת של עד 10 איש (Prado, Musa, Moma), חדרים מיוחדים למפגשים של עד 20 איש (Uffizi, Louvre, Tate), ולאונג' מלכותי שבו ניתן לקבץ עד 80 משתתפים בעת ובעונה אחת.   

מבחר החדרים ניתנים להשכרה בימים א'-ו' לפרק זמן מינימלי בן 3 שעות, והם כוללים את מחיר החניה בחבילת האירוח. עם זאת הם נבדלים זה מזה במספר החניות המוצעות לאורחי המתחם – חלקם מציעים 20 חניות וחלקם מציע 10 מקומות בהתאם לנתוני התפוסה המקסימליים – מדובר בעסקה משתלמת במיוחד עבור בעלי הרכבים הפרטיים הפוקדים את האירוע. בנוסף, אתם רשאים לבחור אילו מטעמים לכלול בחבילת האירוח: מאפים מלוחים ומתוקים, כריכים עם ירקות טריים וקינוח, או בראנץ': קישים, אנטיפסטי, לביבות, סלטים וקינוח – לרווחת המשתתפים.

החללים השונים מאובזרים בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר: חיבור Bluetooth לסמארטפון שאיתו ניתן לקיים שיחות ועידה מכל מקום, מסכי טלוויזיה מרשימים, הקרנה אלחוטית המאפשרת להציג תכנים ומצגות מכל מחשב, טאבלט או סמארטפון, מסך מרכזי 7" שאיתו ניתן להפעיל את המצגות ואת שיחות הועידה ביעילות, מצלמה איכותית, חיישני תנועה להפעלה אוטומטית, ועוד מבחר עזרים שיהפכו את הפגישה שלכם לאפקטיבית ואינטראקטיבית.

לצד 6 חדרי הישיבות המרהיבים שלנו, תגלו באקספו ביזנס את הלאונג' המרשים שמספק חווית אירוח שאין שניה לה. את הלאונג' ניתן להזמין בימים א'-ו' לפרק זמן של עד 5 שעות בימות השבוע הרגילים או 6 שעות בימי שישי. עם פינות ישיבה מפנקות, בר מלא בכל טוב, מסך לד מתקדם ואינטרנט אלחוטי מהיר במיוחד תהפכו כל מסיבת עיתונאים, השקה, פגישת עסקים, או אירוע חברה לגדולים מהחיים.    

   

אירוח ברמה בינלאומית

אקספו תל אביב לוקחת את קונספט חדרי הישיבות להשכרה לרמות הגבוהות ביותר, בעזרת מתחם רחב ידיים אשר מכיל 6 חדרי ישיבות מפוארים, מפנקים וחדשניים במיוחד – המוצעים כעת בהנחה חסרת תקדים של 20% עד ה-30 בנובמבר. הם מספקים פתרון מידי, איכותי וייחודי עבור חברות, עסקים קטנים, יזמים ואנשי עסקים לקיום אירועים מכל הסוגים וסדרי הגודל, תחת קורת גג יוקרתית ומלכותית.

 

מתכננים פגישה חשובה או אירוע חברה? מוזמנים להתייעץ איתנו בכל עת ואנו נסייע במציאת המתחם המושלם.

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן