בקשה לציון שמו של אקספו תל אביב (לשעבר מרכז הירידים) בדיווחים מהמקום

17/02/19

עורכים וכתבים יקרים,

החל מספטמבר 2018 מרכז הירידים בת"א, כחלק ממהלך מיתוגי כולל שמטרתו לסייע להפיכתו למרכז כנסים בינלאומי, שינה את שמו לאקספו תל אביב (Expo Tel Aviv). השינוי אף אמור להיות מוטמע בקרוב גם בתחנת הרכבת הסמוכה, הירידה מאיילון וכן באפליקציות התעבורה השונות כגון waze ומוביט.

כידוע לכם, מדובר במרכז הכנסים והאירועים הותיק והגדול בישראל, בעל 8 ביתנים שמארחים מאות תערוכות ואירועים מדי שנה, חלקם, בעיקר הפוליטיים שביניהם, בעלי פרופיל תקשורתי גבוה.

אנחנו גאים להיות מקום משמעותי ומרכזי אליו עיתונאים ועיתונאיות מגיעים מדי שבוע לסקר אירועים וכנסים, בין אם מדובר בכנס הסייבר הגדול במדינה (סייברטק) או באירועים פוליטים כגון: פריימריז הליכוד, אירוע החשיפה של בני גנץ, אירוע מפלגת העבודה וכן הלאה.

בקשתנו היא רק אחת – אנא ציינו בדיווחים שלכם את השם הנכון של המקום.

גני התערוכה, שם בו רבים מכם משתמשים, אינו שם המקום. למען האמת, מלבד תקופה קצרה מאוד לפני עשרות שנים הוא גם לא היה (אלא מרכז הירידים).  למען הסר ספק, גני התערוכה הוא תיאור של איזור גיאוגרפי הכולל בתוכו, לצורך העניין, גם את הלונה פארק ואולם הכדורסל הסמוך "היכל שלמה".

שמו של כל אדם ומקום חשוב לו, זה מה שמייצג אותו כלפי העולם. נבקש רק שתכבדו את בקשתינו הצנועה לציין את השם שלנו בדיווחים מאירועים הנערכים במקום.

בברכה ובתקווה לראות אתכם אצלנו בקרוב,

תמיר דיין, מנכ"ל אקספו תל אביב

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן