מתכננים כנס? באקספו תל אביב תמצאו את מה שחיפשתם!

17/03/20

 

ביתן 10 אולמות כנסים A4+A5 אקספו תל אביב

כנסים ואירועים

אקספו תל אביב מספק פתרונות אולטימטיביים עבור כל סוג של כנס: מקצועי, עסקי או פרטי. הוא מציע מגוון רחב של אולמות, חללים ושטחים, הערוכים להפקת אירועים בכל היקף

אחד הפרמטרים למדידת כנס מוצלח הוא חוויית המבקר/הלקוח. על מנת להפיק את המיטב ממנו, יש לבחור במתחם מקצועי ומאפשר שיתמוך במטרת ההתכנסות ובצרכי אורחיו. בזכות ניסיונו רב השנים, הפך אקספו תל אביב לשם נרדף לעריכת כנסים ואירועים ברמה בינלאומית. בין אם מדובר בוועידה אינטימית של כמה עשרות משתתפים או באסיפת-ענק של אלפים – באקספו תל אביב תמצאו את התשתית המתאימה ביותר למטרותיכם.

בחירת מקום מתאים עבור המפגש היא מההחלטות החשובות של מארגניו. בין אם מטרת הוועידה היא שיווקית, לימודית, חברתית או כל דבר אחר – על החלל בו המפגש מתקיים ועל השירותים הנלווים שמסופקים באותו מקום לתמוך במטרה זו ולקדם אותה. עליו להתאים למספר המשתתפים בו ולחזון של מארגניו, וליצור אווירה שמאפשרת דיון, אינטראקציה ולמידה.

100 או 1000 מבקרים? מתחם אחד – אין סוף אפשרויות

אירועים שמארחים מאות ואף אלפי אנשים הם תופעה שכיחה. הגלובליזציה והרשתות החברתיות הפכו את היכולת להתכנס לפשוטה, זולה ונוחה. אלה, יצרו קבוצות שונות שחולקות תחומי עניין ואינטרסים, אשר זקוקות למפגשים כדי להחליף מידע ולקדם רעיונות. באסיפות אלה משתתפים לא-פעם אורחים ממגוון רחב של מדינות.

מתחם אקספו תל אביב מציע שפע של אולמות, ביתנים וחללים המתאימים לכל סוג של כנס או אירוע. במתחם פועלים 8 ביתנים, 20 אולמות כנסים ושטחים חיצוניים נרחבים, המתאימים לאירועים בהיקפים שונים. בכל אחד מהביתנים תמצאו את כלל השירותים והאפשרויות למפגש אפקטיבי: כיסאות ושולחנות, כולל סידורי ישיבה בהתאם לבחירת המארגנים, במות מרצים, פודיום לדוברים, מסכים משוכללים, מקרנים, מערכות מולטימדיה ומערכות אורקוליות, תאורה ומיזוג אוויר. כל חלל או אולם ניתן לארגון ולסידור כך שיתאים ליעדי האירוע באופן מדויק. ניתן אף להיעזר במחיצות אקוסטיות גדולות ליצירת חיץ בין חללים ואירועים, למיצוי מקסימלי של השטח. 

באקספו תל אביב תמצאו אולמות לכנסים קטנים של עד 200 איש ואולמות למפגשים בינוניים של עד 500 איש. בנוסף, תמצאו במתחם אולמות לכנסים גדולים של עד 1,000 איש ואף אולמות להתכנסויות-ענק של בין 1,000 ל- 9,000 איש. כל האולמות מתאימים למגוון רחב של מטרות, וניתן לארגנם כך שיתאימו לקיום של הרצאות, דיונים רבי-משתתפים, פעילויות משותפות ועוד. האפשרויות, בפועל, הן אינסופיות, וייתמכו (כמעט) בכל רעיון.

לא בכדי, מארגני ההפקות הגדולות בישראל ובעולם בוחרים באקספו תל אביב שנה אחר שנה. כנס המשתחררים מצה"ל, לדוגמה, מתארח במתחם דרך קבע, ומתקיים בו שנה אחר שנה. ועידות מצליחות נוספות כמו אוטומוטור, תערוכת ניו-טק ויריד ה-Beauty city של חברת סופר-פארם – הם אורחים קבועים גם הם. זאת, לצד אינסוף אסיפות ו-ועידות נוספות מעולמות הבריאות, המדע, הרפואה, הטכנולוגיה, התקשורת, האמנות, האופנה ועוד.

מתכננים כנס? באקספו תל אביב תמצאו את מה שחיפשתם!

אקספו תל אביב הוא המתחם הגדול והמנוסה בישראל להפקת אירועים ו-ועידות. הוא מתמחה בהפקת אירועים מכל הסוגים עבור מגוון רחב של מבקרים, ומציע למארגנים מתחם נוח, איכותי ובטוח לקיומם.

  • ניסיון וקשרים: בכל שנה מארח המתחם כ-350 אירועים, בהם מספר בלתי מבוטל של כנסים וימי עיון. צוות המתחם מנוסה בכל סוג של אירוע ויודע לרדת לפרטים הקטנים ביותר. הניסיון רב השנים והקשרים שנוצרו עם הספקים המובילים בישראל מאפשרים אירוע ברמה הגבוהה ביותר. לרשותכם עומדים מיטב החברות והיועצים להפקת אירוע ללא דופי.

  • מערכות תקשורת מתקדמות: מתחם אקספו תל אביב מציע שירותי תקשורת מתקדמים בכל הביתנים ובכל שטחי החוץ. תוכלו להיעזר בספקינו להוספת מסכים אלקטרוניים בכניסה לאולמות ולהשתמש בשירותי הזכיינים שלנו להשכרת ורכישת ציוד אורקולי ומולטימדיה. לצד זאת, תוכלו להשתמש בשירותי טלפוניה, חיבורי אינטרנט ותמסורות רחבות, המסופקות גם הן על ידי הזכיינים שלנו.

  • רישות ואפליקציה: אקספו תל אביב מאמין בטכנולוגיה והשיק לאחרונה אפליקציית ניווט חדשנית. זו, מאפשרת ניווט והתמצאות בתוך המתחם באמצעות אפליקציה המותקנת במכשיר הסלולרי. האפליקציה מאפשרת ניווט קל בתוך החללים השונים, ניווט בתוך חלל תערוכה וקבלת מידע בזמן אמת על המתרחש בביתנים. לצד זאת, היא מאפשרת למארגני מפגשים והפקות להעביר את כלל התכנים והמסרים הרצויים ישירות למכשירי הסלולרי של המשתתפים.

  • שירותי הסעדה וקייטרינג: מתחם אקספו תל אביב משתף פעולה עם ספקי ההסעדה הטובים ביותר. הוא מאפשר שירותים שונים של קייטרינג, החל מארוחת גורמה אקסקלוסיביות לקהלים מצומצמים ועד לשירותי הסעדה המתאימים לקהלים גדולים ולימי עיון מרובי משתתפים.

  • ורסטיליות ויצירתיות: בארסנל של אקספו תל אביב מצויים כינוסים ו-ועידות מקצועיות ורחבות מכלל עולמות התוכן. בין אם מדובר בכנס מקצועי, אירוע חשיפה או באירועים בעלי אופי אמנותי – באקספו יידעו להעניק לכם את המצע האיכותי ביותר, ולקשר אתכם לספקים המתאימים. זאת, תוך הקפדה על נאמנות לקונספט היצירתי שלכם.

  • התאמה פר-לקוח: צוות המארגנים שלנו יאפשר לכם ליצור אירוע מותאם וייחודי לכל מטרה, תוך יצירת חווייה מקיפה החושבת על כלל הצרכים של המבקרים.

  • בטיחות: אקספו תל אביב מאמין כי בטיחות המבקרים היא ראשונה במעלה ומתחייב לכל כללי הבטיחות. כל אירוע באקספו תל אביב מחייב פיקוח של מהנדס בטיחות וחשמל, ובהגשת תוכניות מאושרות וחתומות כדין.

  • אבטחה, תחזוקה וניקיון: אקספו תל אביב עובד עם חברות אבטחה וניקיון שנבחרו בקפידה, ויישמרו על ההפקה שלכם מתוחזקת, נקיה ובטוחה.

מתחם מודרני בלב המטרופולין השוקק של ישראל

אקספו תל אביב שוכן בלב מרכז התרבות, המסחר והכלכלה של ישראל – הלא היא העיר תל אביב. ככזה, הוא מזמן לאורחיו את האפשרות להמשיך את החוויה בעיר ללא הפסקה, המציעה למבקריה אינסוף אפשרויות בילוי, קולינריה ותרבות. כמי שמוביל בחדשנות, עיצוב, טכנולוגיה ויוקרה – הופך מתחם הכנסים אקספו תל אביב למייצג הטוב ביותר של ישראל עבור אורחיו. הוא מאפשר למבקריו חשיפה לתרבות מתקדמת ומודרנית, ומעניק גישה לשלל היתרונות של העיר השוקקת והמעניינת בישראל. 

 

אולי יעניין אתכם גם:

חדרי ישיבות להשכרה – מתחם חדשני ומפנק

אינסוף אפשרויות לקיום כנסים בקנה מידה גדול

הפקת מסיבות ומופעים בקנה מידה בינלאומי

 

 

    רוצים להתייעץ? אנחנו כאן